پرنسس ساريناپرنسس سارينا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
شازده مسيحاشازده مسيحا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه سن داره

نی نی بوس

داستان خاطرات پرنسس سارينا و شازده مسيحا

٥ ماهگيت مبارك  (مصادف با اولين بهار زندگيت)

1391/12/28 20:22
نویسنده : مامان مائده
3,002 بازدید
اشتراک گذاری

همه وجود مامان.٥ ماه با خنده هات خنديدم،با گريه هات گريه كردم،وقتي ميخوابيدي ميخوابيدم و موقع بيداريتم نگاهمون در هم گره ميخورد...و چه شييييييرين

توي اين ماه ياد گرفتي وقتي روي سينه ميذارمت چند سانت! جلو بيايي.پشتتو عين حلزون مياري بالا و خودتو ميدي جلو{#emotions_dlg.e22}

وقتي هم به پشت ميذاريمت كمرتو مياري بالا و پل ميزني!

بعضي موقع هام كه بازيت ميگيره ١٠ بار هي پشت هم پل ميزني و ما هم كلي ميخنديم.

یاد گرفتی پاهاتو سفت میکنی و اگه صاف نگهت داریم وایسی.

اگه كسي هم كه نميشناسي بهت نزديك شه اول بهش ميخندي و بعد كه ديدي برات نا آشناست ميزني زيييييير گريه.

 وقتي روي زمين ميذارمت ياد گرفتي انقدر پاهاتو مياري بالا و پايين كه راحت ٣٦٠ درجه مي چرخي!

يه خاطره اي هم ازين ماه: ميخواستيم بريم جلسه خاله ها و خيلي هم ديرمون شده بود كه شير خواستي و من گفتم بريم توي ماشين بهت بدم و... يهو از توي ماشين زدي زير گرررررررررريه.مهموني هم كه رسيديم گريه ات ادامه داشت و ما نميدونستيم چت شده.شير نميخوردي نميخوابيدي جاتم خيس نبود و فقط چشماتو ميبستي و جيغ بنفش ميكشيدي.بميرم برات كه نميفهميدم چته.هر كاري ميكردم آروم نميشدي و رفته بودم توي اتاق خواب و درو بسته بودم كه صداي گريه ات جلسه رو بهم نزنه.باباييتم كه مشغول چرخوندن جلسه بود و هر كي هم كه از راه ميرسيد با تعجب ميگفت چي شده؟ ما تا حالا صداي گريه اش رو نشنيده بوديم و ازين حرفا.منم ٣ ساعت تموم تورو روي دستم نگه داشته بودم و راه ميرفتم و پشتتو ماساژ ميدادم كه آروم شي ولي فايده نداشت كه نداشت.حتي زن داداشم يه دستگاه ويبره براي ماساژ شكمت داد كه اونم اثر نكرد!!! ديگه... من ميدونستم تو گرسنته و از ناراحتي شير نميخوري.هر جوري بود شيرو كردم توي دهنت و در حالي كه همينجور راه ميرفتم ،بعد از چند قلپ با گريه كه خوردي بهتر شدي وكم كم خوابت برد.اون شب بدترين شب زندگي من بود و براي اولين بار حس كردم كه بچه دارم!!!!! فرداش كه با خودم فكر كردم از چي ميتوني اينطوري بشي به اين نتيجه رسيدم كه شب قبلش، بنده يك ليوان هات چاكلت با يك كيك شكلاتي خورده بودم و اين باعث نا آراميت شده بود و من نميدونستم كه شكلات تلخ تا اين اندازه موثره.من واقعا متاسفم{#emotions_dlg.e10} اميدوارم ماماني بيشتر حواسش به چيزايي كه ميخوره باشه.

امسال عيد براي من حال و هواي ديگه اي داره با وجود توي نازنين.اولين بهار زندگيتو تبريك ميگم بهار زندگاني من. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

هیراد و عمه لیلاش
30 اسفند 91 22:22
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$

سال نو مبارک


ممنونم عزييييزم سال نوي شما هم مباااارك
*بانوی حسین*
30 اسفند 91 23:27
سلام
سال نو مبارک

ایشاالله ساله خوبی داشته باشین.
ایشاالله همشه صدای خنده های سارینا جون باشه.
واقعا مادرشدن سخته.
خیلی عالیه که فهمیدین از چی بوده.واقعا آفرین.


قررررررررربونت.سال نوي شما هم مبارك.تجربه پيدا كردم ديگه؛).بووووووووس
مهدیه
1 فروردین 92 9:03
مائده جون چنین اتفاقی چند شب پیش که دوستای همسری مهمونمون بودن برای ما هم افتاد. من فقط دو ساعت پیش مهمون هام بودم. بعدش خونه و مهمونا رو سپردم به جاری ام و رفتم خونه ی مادرشوهرم تا بچه رو آروم کنم. به هیچ وجه آروم نمی شد! چند قاشق عرق نعنای تلخ و شربت رانیتیدین دادم تا بعد چند ساعت که دیگه مهمونام هم رفته بودن آروم شد! صبح همون روز من چند تا قاشق ذرت بخارپز خورده بودم و این گریه ها نتیجه ی سهل انگاری من بود!!


چي بگم!بيچاره ني ني
هیراد و عمه لیلاش
1 فروردین 92 10:05
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
سال نو مبارک
5 ماهگیت هم مبارک عزیزم

خيلي ممنونم.سال نوي شما هم مبارك.مرسي از محبتت.
مامان بابای الیسا
1 فروردین 92 11:21
دلت شاد و لبت خندان بماند

برایت عمرجاویدان بماند

خدارا میدهم سوگند برعشق

هرآن خواهی برایت آن بماند

بپایت ثروتی افزون بریزد

که چشم دشمنت حیران بماند

تنت سالم سرایت سبز باشد

برایت زندگی آسان بماند

تمام فصل سالت عید باشد

چراغ خانه ات تابان بماند

سال نو مبارک




ممنونم عزيزم.سال نوي شما هم مبارك.بوووووس
مامانی
1 فروردین 92 14:07
سال نو مبارک . یه بوس برای نی نی


همچنين براي شما
خاله نرگس
2 فروردین 92 19:32
سا نو مبارک. روی ماه سارینا جونو ببوس.


قرررربونت برم.سال نوي شما هم مباااااارك
مامان مریم
3 فروردین 92 9:14
الهی قربونش برم که اذیت شده...ما مادرا باید مراقب همه چی باشیم حتی چیزایی که می خوریم..امیدوارم همیشه شاد باشین..


خيلي ممنونم عزيزم.ايشالا كه ديگه اينجوري نشه.قرررربونت
مامان کیان کوچولو
4 فروردین 92 14:03
سال نو مبارک


ممنونم.سال نوي شما هم مبارك
مامان فرشته های آسمانی
5 فروردین 92 10:16
سلام
سال نو مبارک


خيلي ممنون عزيزم.همچنين براي شما مبارك


مامان امیرمحمد
5 فروردین 92 10:54
سلام،سال نو مبارک،انشاا... سارینا جون همیشه سالم و سلامت باشه.واقعا مادر شدن سخته.


سلام .قربون شما.سال نوي شما هم مبارك.بوووووووس


مامان بردیا قلقلی فلفلی
5 فروردین 92 13:57
سلام .سال نو مبارک ..



خيلي ممنونم سال نوي شما هم مبارك
مامان آرنیکا
6 فروردین 92 0:46
سلام عزیزم بچه من هم چند بار این طوری شده حالا غیر از تغذیه خودت هر وقت که بچه ات شیر خواست همون لحظه بهش شیر بده چون بچه وحشت می کنه که چرامامان به من شیر نمیده می گن اینجور موقعها قهر می کنه اون مفهوم صبر رو نمی فهمه هم چی باید مثل رحم براش حاضر و آماده باشه


آره عزیزم دقیقا همینه که میگی
الی مامان
6 فروردین 92 10:34
بهارتان زیبای زیبا
تولین بهار با دردانه هم مبارک
نوش جانتان


ممنونم عزیزم.عید شما هم مبارک
*****
6 فروردین 92 17:07
سلام. مائده چون میشه لطف کنی بگی هزینه سیسمونی سارینا جون چقدر شد و اگر امکانش هست هزینه خرید ست کالسکه و سرویس چوبی همراه با مارکش رو برام بگی ممنونت میشم...خیلی سیسمونی تکمیل و با سلیقه ای بود دست پدر و مادرت درد نکنه واقعا ب زحمت افتادن .
راستی شما شاغلی؟



سلام.راستش اگه ميشه برام پيغام خصوصي بذار هزينه اش رو بهت بگم.ممنونم از لطفت
مهدیه
6 فروردین 92 19:46
الهی فدات شم خاله با اون دامن سفیدت مثل فرشته ها شدی!
لپ هات دقیقا مثل لپای دخملی منه! از دهنش جلوتره!!! حال می ده واسه بوسیدن!
از طرف من هزار تا ماچش کن خاله!


قرررررررربونت عزيزم.هزار تا بوس واسه خاله مهربوووووووووون
مریم (مامان آرینا)
9 فروردین 92 15:24
عزیزم عیدتون مبارررررررک سالی سرشار از شادی و سلامتی براتون آرزودارم


خيلي ممنونم از لطفتون.همچنين براي شما.بوسسسسسسسس هزار تا
مامان مریم
10 فروردین 92 10:37
چه جیگر شده عکسات عزیزمممممم


خييييييلي ممنون خاله مهربوووووون.
مامان نیروانا
11 فروردین 92 12:08
سلام مامانی باذوق!
از دیدن روی ماه سارینای نازنین و اون عکسای هنری ِ حرفه ای کلی به وجد اومدم. قالب دست و پاش رو که دیگه نگو! دیوانه کننده بود! با تمام وجود از اینکه میبینم مادری توی سرزمین من اینهمه ذوق داره و توجه به میوه ی زندگیش سرشار از شوق میشم.
مائده جون کارت عالیه، حرف نداره. همیشه پرانرژی و شور باشی و روز به روز شاهد شکوفایی و بالندگی پری دریاییِ کوچولوت باشیم الهی. میبوسمتون

سلام عزيزم.از لطفي كه به من داريد ممنونم.ميدونم وقتي بزرگ ميشه خيلي خوشحال ميشه كه اين كارارو براش كرديم.ما هم با تمام وجود سعيمونو ميكنيم كه اين يادگاري ها براش بمونه .بازم ممنون از شما.بووووووووووس
انسیه
12 فروردین 92 19:24
چه نازشده این دخترهفداش بشم دلم کلی واسش تنگیده بودبی وفاهاکجایین


قررررربونت خيلي ممنونم.عيده ديگه سرمون شلوغه زودي مياييم
متین من
16 فروردین 92 15:30
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . .عیدتون مبارک ببوس این سارینا خوشکل رو ماشالا داره چه عینک خوشکلی هم داره


ممنونم عزيزم.شما لطف داريد.سال نوي شما هم مبارك.بووووووووس يه عالمه


متین من
16 فروردین 92 15:31
راستی یادم رفت 5 ماهگیت هم مبارک می بوسمت


قررررربونت خاله جوووووون.
سارینا
17 فروردین 92 0:37
ماشالا جیگریه برای خودش. سال نوی هردوتون مبارک. دوستون دارم. خوش باشید.


سال نوي شما هم مبارك عزيزم.ما هم تورو دوست داريم.منونم
خاله نرگس
17 فروردین 92 11:39
من عاااااااااااااااشقتم هلوی شیرین.
اسفند یادت نره مائده جون. ماشاله هزار ماشاله.


من فداي محبتت.ممنونم.بوس بوس بوس
مامان دوقلوها
17 فروردین 92 14:39
سلام عزیزم سارا و ثنا به همراه پسر عمه شون محمد رضا غفاری توی جشنواره آتلیه سها شرکت کردن ممنون میشم بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین


سلام.چشششم
نیلوفر
17 فروردین 92 15:59
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒
▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒سلااااااااااااااااااااممممممممم
سال نو مبارک مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اپییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم

سال نوي شما هم مبارك.چشششششششم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
17 فروردین 92 20:12
سلاااااااااااااام
الهی فداش چه سارینایی شده ماشالله چه عکسهای خوشگلی خیلی سلیقه به خرج دادیداحسنت
پیشرفتشم عاااااااااااااااالی هست


سلااااام.قررررررربونت چشمات قشنگ ميبينه.خييييلي ممنون
زهرا
17 فروردین 92 21:16
سال نو مبارک


ممنونم.سال نوي شما هم مبارك.بوووووس
عمه جونی
18 فروردین 92 12:56
مائده جونم عیدو به تو خانواده 3 نفره تون تبریک میگم
امیدوارم سالی پر از سعادت و سلامتی پیش روتون باشه
باورنمیکنی چقدر از دیدن عکس های این پرنسس خوشحال شدم
هزار ماشالله خیلی قیافش نمکی و ناز شده
ملیح و دخترونه
الهی خدا بهتون ببخشه
شاد باشی عزیزم

خیلی ممنون عزیزم.همچنین برای شما.سال نوی شما هم مبارک.
شما لطف دارید.بوس بوس بوس

مامان مهساجون ومحمدمعین جون
18 فروردین 92 20:21
سلام هزارماشاله مامانی بدو برو برا نی نی خوشملت اسپند دود کن
دوست داشتی یه سر بما بزن پسر من 8روز از دخملی بزرگتره
خوشحال میشم ادرس عکس دخملی رو تووب دخترم بزاری چون میخواد البوم نی نی هاش زیباتر از قبل بشه ممنون
www.mahsa80.niniweblog.com
خواستی بلینکمون


قررررررربونت عزیزم.از طرف من پسمل گلتو ببوس.چرا که نه خوشحال میشم.بووووووس
maman taraneh
18 فروردین 92 21:09
سلام ...............انگار همین دیروز بود که منتظر جواب نهایی سونو مامانی بودیم من هر روز میومدم سر میزدم ببینم بالاخره گل پریه یاکاکل زری !....ماشاله خانمی شده سارینا گلی با اون چشمهای مهربون و دامنش ای جونم هواران تا بوس از طرف ترانه و من


آره.یادته؟چقدر زود گذشت.خیلی ممنونم عزیزم.بچه ها زود بزرگ میشن.قربون بوس هاتون
علی رونالدو
19 فروردین 92 13:27
اینا واسه ساریناس فقط واس اونه


ممنونم عمو جون.
سانی مامی شادیسا
19 فروردین 92 15:23
مرسی که وب دخملیم سر زدین
هزار ماشاله به این دختر ناز... براش اسپند دودکن
5 ماهگیش مبارک


خيلي ممنونم عزيزم.قربونت چشم.مرسي.بووووس
nira
19 فروردین 92 17:30
چه نی نی نازی ،خدا حفظش کنه،سال نو هم مبارک


خيلي ممنونم.سال نوي شما هم مبارك
زينب
19 فروردین 92 18:33
ماشالا ماشالا نی نیت عین عروسکه
1000 تا بوس



ممنون عزيزم.
مامان کیان کوچولو
21 فروردین 92 17:26
سلاااام خوشملی من
عیدت مبارک کوچولو ی 5 ماهه
چقدر خوردنی ای تو ..

مامانی این نینی خوشمل عید شما هم مبارک .
چقدر این عکسشو با دامن سفیده دوس دارم ..
ماشالله ماشالله


سلام خاله.ممنونم.
قربونت برم عزيزم. عيد شما هم مبارك.
شما لطف داريد.
انسیه
22 فروردین 92 10:52
سلام دوستم دلم برای سارینا تنگ شده بود...حدود دو ماه اینترنت نداشتم...اولین کاری که کردم اومدم سارینارو دیدم...آخه عکساشو همرو سیو میکنم نگاه میکنم هی....من عاشق بچه هام...دختر شمام که خوردنیه...



سلام عزيزم.خيلي ممنون.اونم دلش برات تنگ شده بود.شما لطف داري
امير علي شيرين گندمك
25 فروردین 92 14:03
سلام ماشاالله خيلي نازو شيرينه .خدا سارينارو براي ماماني و بابايي حفظش كنه .


قررررررربون محبتت.ممنون.بوووووووس
دخترک
27 فروردین 92 15:08
سلام
اون عکسش با دامن سفید منو مادرمو عاشق خودش کرده
چقدر نازه
خدا ایشالا براتون حفظش کنه


شما لطف داريد عزيزم.ممنونم
امير علي شيرين گندمك
31 فروردین 92 11:24
سلام مائده جون سارينا جون كه نازه جاي خود داره ولي شما هم چقدر عكساي ناز و خوشگلي ميندازي اينم براي ساريناي گلم


قربووووووووووووون شما عزيزم.بوس بوس بوس بوووووووووووس
الناز
11 اردیبهشت 92 0:17
ای جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنم چه نی نی نازیییییییییییییییییییییییییییی






بوووووووووووووس خدایا چقد توپول و خوشکله دوست دارم نانازی






عزیزم موافق باشین لینک کنیم






من النازم 23 سالمه از ارومیه






نی نی هم ندارم






اگه موافق لینک باشین مشخصات خودتون رو بذارین مرسی
خيلي ممنونم.خوشحال ميشم.ايشالا كه خدا هم به زودي يه ني ني خوشگل بهت بدهعزيزم آدرس وبتو نذاشتي
مرمر
7 خرداد 92 0:52
خیلی نازی خاله جون قربون اون نگاه مهربونت


قرررررررررررررررررررربونت
تربچه
6 شهریور 92 15:51
تا حالا دختر به این خوشگلی دیده *بودین


قرررررررررربونت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی بوس می باشد